2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kayıt Yenileme ve Haftalık Ders Programları

Ders Programları

Öğretmenlik Uygulaması Dersi Okul Bilgileri

Önemli: Öğretmenlik Uygulaması dersi öğrenci listeleri okullara göre yapıldığı için öğrenciler listede yazan Öğretim Üyelerini seçmek zorundadırlar, farklı seçim yapmanız durumunda ders seçiminiz silinecektir.

Şubeleriniz güz dönemideki gibidir.

*Öğrencilerimizin Bilgilerine: Fakültemiz Yönergesine göre 1.2. ve 3. sınıflar 40 AKTS /4.sınıflar 48 AKTS'lik ders seçimi yapabilirler, öğrencilerimizin bazılarında sistemsel bazı hatalardan dolayı  fazla AKTS seçebilir görünmesi durumunda da Yönergemize uygun ders seçimi yapılmalıdır. Aksi durumlarda derse kayıt işlemleri bitiminde fazla seçmiş olduğunuz AKTS' ler silinecektir. 

*Danışmanlarınızın dahili telefon numaralına ve e-mail adreslerine https://iif.ikcu.edu.tr/Personel/Akademik/1406 adresinden ulaşabilirsiniz.

* Kur'an Okuma ve Tecvid derslerine uzaktan eğitim sürecinde A ve B şubesi olarak devam edilecektir.

 *2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi kayıt yenileme / derse kayıt işlemleri 01 Mart 2021-05 Mart 2021 tarihleri arasında UBYS sistemi üzerinden öğrencilerimiz tarafından yapılacaktır.

*Öğrenciler ders kaydı ve kayıt yenileme işlemlerini ubs.ikc.edu.tr/ adresinden kullanıcı adları ve şifreleri ile yapacaklardır.Öğrencilerimizin Kullanıcı Adları=Öğrenci Numaraları; Şifreleri=T.C. Kimlik Numaralarıdır.

*Ders kaydı işlemlerinde öğrenciler öncelikle başarısız oldukları dersi/dersleri almak zorundadır. Bunun için ders kaydı yapmadan önce not döküm belgenizden (transkript) ders durumunuzu mutlaka inceleyiniz.

-Ders Kayıt işlemleriniz Danışmanınız tarafından onaylandıktan sonra tamamlanacaktır. (Danışman onay tarihleri 01 Mart 2021-05 Mart 2021 )Danışmanınız uygun göreceği durumlarda sistem üzerinden seçtiğiniz derslerde değişiklik yaparak incelemeniz için yeniden size gönderebilecektir. Bunun için ders kaydınızın onaylandığını görene kadar ders kayıt aşamanızı kontrol etmeniz gerekmektedir.

*Harç borcu olan öğrenciler için bahar dönemi öğrenim ücreti/Katkı Payı ödeme Tarihleri:  28 Şubat -05 Mart 2021 tarihleri arasındadır.

Öğrenim ücreti veya katkı payı borcunuzun bulunması durumunda üzerinizdeki borç kaldırılmadan seçtiğiniz dersler danışman onayına gönderilmeyecek ve ders kaydı/ kayıt yenileme işleminiz tamamlanmayacaktır. Kayıt Yenileme veya Ders Kaydı işlemi yapmayan öğrenciler ise ilgili dönemin öğrencilik haklarından yararlanamayacaklar ve yoklama ile not giriş listeleri dâhil hiçbir listede görünmeyeceklerdir.

T.C. Kimlik Numaralarıyla Ziraat Bankasının Türkiye genelindeki tüm ATM’lerinden yatırılacaktır. Ödeme işlemi için (Şubeye Giderek, Havele, EFT, vb.) başka bir yol kesinlikle kullanılmamalıdır. Aksi durumda ödeme yaptığınıza dair bilgi Üniversitemize ulaşmamaktadır.

-Katkı payı veya öğrenim ücreti borç miktarınız ile borçlandırılma nedeninizi sistem üzerinde görebilirsiniz. Eğer sistemde herhangi bir borç görünmüyorsa ücret ödemenize gerek yoktur.

Derslerin Başlaması: 8 Mart 2021   Fakültemizde dersler uzaktan eğitim yoluyla yapılacaktır.

Kayıt Dondurma Tarihleri: başvuruları nızı 08 Mart 2021-19 Mart 2021 tarihleri arasında yapabilirsiniz.

(Kayıt dondurmak isteyen öğrenciler Fakültemize gelerek dilekçe verebilir yada başvuru tarihlerinde dilekçelerini Fakültemiz Öğrenci İşleri Birimine e-posta ie gönderebilir. E-posta yolu ile yapılacak başvurularda öğrencilerimizin dilekçelerini gönderecekleri e-posta adresleri Üniversitemiz tarafından öğrencilerimize verilen kurumsal e-posta adresi olmalıdır. İmzasız belgeler işleme alınmayacaktır.

-Askerlik ile ilgili işlemleriniz kayıtlarınız yapıldıktan sonra web servisleri aracılığıyla YÖKSİS'ten Milli Savunma Bakanlığına iletilmektedir. Askerlik işlemlerinizi e-devlet üzerinden ve/veya askerlik şubelerinden takip ederek varsa aksaklıkları Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na bildirebilirsiniz.

 

Menüyü Kapat